Daisypath Anniversary tickers

Tuesday 5 June 2012

TVS D12 & IUI pertama kali...

hari ini hari yang agak membuatkan mood aku tak berapa nak best sebab asik fikirkan IUI aku yang pertama esok.kejap aku rasa mengharap iui ni berjaya...kejap pulak rasa macam malas langsung nak berharap.takut kecewa.semalam aku scan telur untuk CD12.hasilnya ade 2 biji telur bersaiz 18mm & 17mm.sebelum nak jumpe 2 biji telur tu...doktor kata "saya tak nampaklah telur awak...".masa tu aku dah selawat banyak2 dan berdoa semoga ada telur yg besar.godeh punya gadeh akhirnya...ada 2 biji telur.tp doktor kata saiz tu sepatutnya lagi besar.normal telur ada lah 20-23mm."ya allah ya tuhankan...permudahkan lah untuk aku mendapat zuriat ya Allah..."
malam semalam aku di suntik dengan puregon 5000 iu untuk pecahkan telur.rabu ni on 6/6/12 akan proceed iui.aku tak nak mengharap sangat berjaya tapi aku akan sentiasa berdoa...supaya Allah dapat perkenankan impian  aku suami isteri untuk menjadi ummi & abi...


No comments:

Post a Comment