Daisypath Anniversary tickers

Thursday 7 June 2012

1ST Time IUI Ku...

hari ini aku tak keje...duduk rumah je sebab semalam aku baru selesai IUI proses.1st time aku buat IUI.IUI ni tak de lah sakit pon....OK je la.harapan aku untuk IUI first time ni...aku hanya tawakal kepada ALLAH.tak nak excited sangat la....sebab masa scan telur b4 IUI semalam...telur aku masih tak pecah lagi walaupun da kene suntik.doktor kate telor besar tapi belum pecah....masa tu aku tawakal dan berdoa je lah....semoga IUI aku ni success.pas tu suami di panggil untuk keluarkan sperm dan sperm akan di sterile.after 1 hour tunggu...nama aku di panggil untuk di  IUI .dup dap dup dap....masuk bilik tu aku kene kangkang macam org nak bersalin.lepas da ready semua...doktor pon masuk....sekali lagi doktor lelaki yang buat....tapi dah rase tak malu dah...bukan ape..awal2 masuk niat memangg nak buat rawatan.satu lagi dugaan aku....doktor susah nak cari jalin atau tiub untuk di suntik kan sperma husband aku tadi.YA ALLAH PERMUDAHKAN LAH HAMBAMU INI UNTUK MEMILIKI ZURIAT..doktor  banyak kali cuba untuk mencari jalan ke tiub....setelah beberapa kali mencuba...akhirnya boleh juga sperma di suntik ke rahim aku...
lepas da settle proses tu,aku kene baring mengiring selama setengah jam untuk berehat...dan doktor suruh buat upt selepas 12 hari after IUI ni...

No comments:

Post a Comment