Daisypath Anniversary tickers

Monday 2 April 2012

Period 2nd Cycle Clomid.....

hari ni aku nak kongsikan experience saya untuk kitaran kali ini...sekarang ni period aku memang irregular.so untuk memeriodkan untuk cycle ni,doktor pon suruh makan  ubat ravimed untuk menurunkan period aku...ravimed ni kene makan pagi n malam,2 biji sekali.so,1 hari tu kene telan 10 biji.after 3 ari makan ravimed...cik p pon datang.
untuk 1st day period...flow tak berapa heavy dan bila massuk hari ke2...period agak heavy.hari kedua juga lah clomid 150mg pon aku kene start makan....selepas aku mkn clomid untuk cycle ke 2 ni...period aku cepat kering.flow tak sebanyak biasa....tp orng kate kesan ni adalah normal...
so,hari jumaat ni,7 april aku kene ke hospital untuk membuat tvs day-11.so harap ade lah telor2 yg besar dan sihat.aku harap juga aku dapat conceive untuk cycle ni....amin...

No comments:

Post a Comment